Search

فروشگاه مکمل ورزشی اورجینال

پـــــــــــاورلـــــــــــند

فروشگاه مکمل ورزشی اورجینال

پـــــــــــاورلـــــــــــند

بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان

مقدمه

مجموعه ی پاورلند با توجه به درخواست ورزشکاران و مصرف کنندگان انواع مکمل ها، اقدام به واردات این داروها از مراکز معتبر نموده است. برای خرید بهترین مکمل بدنسازی می توانید با توجه به نیاز خود از بهترین داروهای وارداتی موجود در فروشگاه پاورلند استفاده کنید. برای آشنایی با انواع مکمل ها و خواص آن ها می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. انواع مکمل بدنسازی مبتدیان و آن دسته از ورزشکارانی که به صورت حرفه ای در زمینه بدنسازی فعالیت می کنند، می توانند از محصولات این مجموعه استفاده کنند. برای کسانی که در هر مرحله از بدنسازی نیاز به استفاده از مکمل دارند، یکی از مهم ترین دغدغه ها خرید داروهایی است که با توجه به نوع نیاز آن ها دارای بهترین مواد و ترکیباتی برای ایجاد عضله، لاغری و یا اضافه کردن وزن، باشند. در هر مرحله از بدنسازی بهتر است مناسب ترین مکمل برای تامین نیاز بدن خود را تهیه کنید. این داروها را باید با مشورت با پزشک و یا مربی های حرفه ای بدنسازی تامین کرد. برای افراد آماتور استفاده از داروهای خاصی توصیه می شود. در صورتی که قصد افزایش تدریجی عضلات خود را دارید، استفاده از بهترین برندهای مکمل های بدنسازی می تواند برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه مناسب باشد. به همین دلیل فروشگاه پاورلند بهترین مکمل های بدنسازی را برای دوره های مختلف ورزشی تامین و به بازار عرضه کرده است. برای آشنایی با انواع مکمل بدنسازی مبتدیان با ادامه ی مطالب همراه ما باشید.

انواع مکمل بدنسازی مبتدیان

  • مکمل پروتئین وی

برای کسانی که به تازگی شروع به بدنسازی کرده اندT استفاده از مکمل ها توصیه می شود. استفاده از پروتئین در رژیم غذایی توسط پزشکان توصیه می شود و برای بدنسازان استفاده از این ترکیباتی که به تامین پروتئین مورد نیاز بدن می پردازد، حیاتی است. همچنین می توان گفت برای تامین آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن استفاده از پروتئین وی ضروری می باشد. این پروتئین ها به ورزشکاران کمک می کنند برای افزایش عضله سازی نیاز به استفاده ی بی رویه از غذاهای مختلف وجود نداشته باشد و در کنار رژیم غذایی بتوان از آن ها برای تقویت عضلات استفاده کرد. علاوه بر افزایش حجم عضلات، ریکاوری بدن بعد از انجام حرکات ورزشی نیز از جمله تاثیرات مثبتی است که این داروها برای بدن دارند. برای هضم راحت تر انواع مکمل بدنسازی، آن ها با آنزیم های گوارشی ترکیب می شوند. در صورتی که ورزشکاران نیاز به حفظ و یا کاهش وزن داشته باشند نیز استفاده از انواع مکمل بدنسازی مبتدیان توصیه می شود. در صورتی که قصد استفاده از پروتئین وی را دارید، بهتر است با توجه به وضعیت بدنی خود و همچنین صلاحدید و نظر مربی بدنسازی تهران، پروتئین های وی را در طول روز مصرف کنید.

  • مکمل BCAA

مکمل معروف به BCAA از سه نوع آمینو اسید با ترکیبات ایزولوسین، والین و آمینه لوسین ساخته می شود. این مکمل سنتز پروتئین را در عضلات تقویت می کند و باعث جلوگیری از تحلیل عضلات می شود. به دلیل مشکلاتی از قبیل درد عضلانی و خستگی در هنگام انجام حرکات ورزشی استفاده از این مکمل می تواند از ایجاد مشکلاتی که انگیزه ی ورزشکاران را برای ادامه ی مسیر کم می کند، جلوگیری کرده و باعث رفع مشکلاتی شود که برای ورزشکاران در دوره های مختلفی پیش می آید.

  • مکمل کراتین

خرید مکمل کراتین برای افزایش انرژی در زمان حرکات بدنسازی و ورزشی مناسب می باشد. در زمان انجام حرکات سنگین ورزشی استفاده از این مواد می تواند به رفع مشکلاتی از قبیل خستگی کمک کند. این افزایش سطح انرژی به دلیل ذخیره شدن فسفو کراتین در سلول ها می باشد. مصرف روزانه 5 گرم کراتین باعث می شود حجم عضلانی افزایش پیدا کند.

  • قرص کافئین

استفاده از قرص کافئین نه تنها باعث افزایش متابولیسم بدن می شود، بلکه تمرکز و انرژی شما را نیز افزایش می دهد. کم کردن درد و خستگی با استفاده از این دارو باعث رفع مشکلات زیادی در زمان افزایش حجم عضلانی می شود. برای تامین انرژی برای انجام حرکات ورزشی ذخیره ی گلیکوژن در قالب کربوهیدرات ضرورت دارد. کافئین کمک می کند با افزایش مصرف چربی سرعت مصرف کردن گلیکوژن کم شود. به دلیل افزایش چربی سوزی و حرکات سخت بدنسازی استفاده از این مکمل توصیه شده است.

  • مکمل امگا 3

امگا 3 در روغن ماهی موجود است و قرص هایی که دارای امگا 3 هستند از این ترکیبات مفید درست شده اند که باعث تقویت قلب، چشم، مغز و مفاصل می شوند. به دلیل ضد التهاب بودن این مکمل ورزشکاران از آن در رژیم غذایی خود استفاده می کنند. افزایش قدرت عضلات و بالا رفتن سطح انرژی برای انجام حرکات ورزشی از جمله دلایل استفاده از انواع مکمل بدنسازی مبتدیان توسط ورزشکاران است. از مزایای مکمل امگا 3 می توان به کم کردن دردهای عضلانی ورزشکاران، کمک به بالا بردن سطح سلامتی، بالا بردن کیفیت تمرین های بدنسازی و بالا رفتن توده های عضلانی و چربی سوزی اشاره کرد. سوزاندن بافت های چربی به رفع مشکلاتی از قبیل افزایش بی از حد توده های عضلانی کمک می کند.

  • مکمل کربوهیدرات

کربوهیدرات ها با تامین سوخت مورد نیاز بدن انرژی را افزایش می دهند. بدن ورزشکاران کربوهیدرات ها را به مولکول گلوکز تجزیه کرده و آن ها از طریق سلول جذب می شوند. به دلیل بالا رفتن انرژی از این طریق ورزشکاران از مکمل کربوهیدرات استفاده می کنند. این مکمل قبل از انجام تمرینات سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

دلایل استفاده از اسید آمینه برای بدنسازان مبتدی چیست؟

اسید آمینه باعث بهبود عملکرد ورزشکاران می شود. استفاده از مکمل هایی مانند BCAA برای ورزشکاران مناسب می باشد. این مکمل باعث می شود ماهیچه ها رشد کرده و فرآیند عضله سازی افزایش پیدا کند. مکمل ها باعث کم کردن آسیب هایی می شود که در زمان ورزش به بدنسازان وارد می شود. کم کردن خستگی بعد از تمرین و ریکاوری بعد از انجام حرکات ورزشی از جمله تاثیراتی است که این داروها در بدن دارد. تجزیه ی پروتئین و کاهش وزن از خواص این مکمل ها می باشد.

نتیجه گیری

با تجربه ترین و بهترین مرکز واردات و فروش مکمل های دارویی با توجه به نیاز ورزشکاران برای تامین نیاز ورزشکاران در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته به وارد کردن مکمل های روز دنیا اقدام کرده است. برای آشنایی با انواع مکمل بدنسازی مبتدیان و خرید از بهترین فروشگاه وارد کننده داروهای اصل می توانید به بخش های مرتبط در سایت پارولند مراجعه کرده و بهترین ها را از ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلتر بر اساس استان ها
فیلتر بر اساس استان ها
بیشتر
دسته بندی محصول
دسته بندی محصول
بیشتر
برند محصول
برند محصول
بیشتر
قیمت
قیمت - slider
0تومان6,100,000تومان