Search

فروشگاه مکمل ورزشی اورجینال

پـــــــــــاورلـــــــــــند

فروشگاه مکمل ورزشی اورجینال

پـــــــــــاورلـــــــــــند

معرفی بهترین مکمل های بدنسازی در دوران کات و عضله سازی

مقدمه

ورزش کردن فعالیتی است که بسیاری از افراد به طور مستمر و روزانه انجام می‌ دهند و به جزئی از زندگی بسیاری از بدنسازان تبدیل شده است. یکی از شاخه های پرطرفدار ورزش، بدنسازی است که امروزع افراد بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. دوران کات و عضله سازی برای ورزشکاران و بدنسازان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، شما عزیزان در این دوره نیاز به استفاده از بهترین مکمل بدنسازی موجود در بازار را دارید. در شاخه بدنسازی بعد از مرحله حجم گیری نوبت به کات می رسد که به معنی کم کردن درصد چربی بدن است. به طور کلی اگر ورزش بدنسازی را دنبال می‌ کنید نیازمند خرید مکمل و مصرف آن ها به صورت منظم هستیدو توجه به این نکته الزامی می باشد که باید از مکمل های دوران کات و عضله سازی تحت نظر یک مربی با تجربه استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن ها دریافت کنید. اما قبل از مصرف هرگونه مکملی باید به طور کامل راجع به آن محصول تحقیق کنید و اطلاعات کافی را در مورد مکمل مورد نظر به دست آوریم. مکمل های دوره کات باید بسته به شرایط بدنی که دارید، به صورت منظم و مقدار دوزهای مجاز مصرف شوند.

هر چه در مورد مکمل ها اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر می توانید مکمل مورد نیاز بدن خود را انتخاب کنید و در نهایت ورزش و عضله سازی شما بهتر پیش می رود. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مکمل های دوره کات که باید مصرف کنید و زمان استفاده آن ها آشنا کنیم تا بدانید که هر مکمل چه فوایدی دارد و برای چه مواردی استفاده می شود.

مکمل های دوره کات

دوره کات با دوره حجم گیری بسیار متفاوت است. در حجم هدف اصلی وزن گیری است و دریافت کالری به شدت افزایش پیدا می‌ کند، اما در دوره کات هدف این است که همزمان با حفظ توده عضلات فرد بتواند درصد چربی بدن خود را تا حد امکان کم کند. در دوره های کات وعده های غذایی بسیار محدود می شود و باید رژیم غذایی خاصی را استفاده کنید. غذاهایی که در این دوره مصرف می‌ شوند باید آب پز و بخارپز باشند و مصرف سرخ کردنی ها و همچنین چربی ها و کربوهیدرات را باید در این دوره باید به کمترین حد خود برسانید. در دوره کات زمان و اندازه تمرین های هوازی بیشتر می‌ شود تا چربی سوزی افزایش پیدا کند. همچنین در کنار این ورزش ها نیازمند مصرف مکمل های بدنسازی هستید تا بدن شما در اثر حرکات سنگین و غذاهای محدود دچار ضعف نشود و بتوانید با انرژی به کار خود ادامه دهید.

از جمله مهمترین مکمل های دوره کات که بدن شما به آن نیاز دارد، شامل موارد:

  • اسید آمینه های زنجیری

یکی از مکمل هایی که در دوره کات تاثیر بسیاری دارد، اسید آمینه های زنجیره ای است که برای خشک کردن بدن بهترین گزینه می باشد. اسید آمینه ها موادی هستند که پروتئین ها را تشکیل می دهند و چون پروتئین ها در فرآیندهای بدن بسیار اهمیت دارند، مصرفشان یک امر مهم و اساسی می باشد. اسید آمینه های زنجیره ای که در پروتئین قرار دارند، پس از مصرف تجزیه می شوند و در قسمت های مختلف بدن استفاده و جذب می شوند. مصرف این مکمل در دوران کات باعث بهبودی وضعیت بدن در حین ورزش می شود و این پروتئین می تواند اندام های مهم و اعضای اصلی بدن را تقویت کند.

مزیت دیگری که مصرف اسید آمینه ها برای بدنسازان در پی دارد، اثربخشی آن در بازیابی عضلات در زمان تمرین است. همچنین مصرف اسید آمینه ها در دوره کات باعث می شود که انرژی مورد نیاز شما برای تمرین تامین شود و دچار کمبود انرژی و ضعف بدنی نشوید.‌ یکی دیگر از تاثیراتی که مصرف پروتئین روی بدن دارد، این است که باعث ترمیم بافت های عضلانی می‌ شود و عملکرد مغز را هم بهبود بخشیده و باعث فعال تر شدن مغز نیز می شود.

  • پروتئین وی

مکمل دیگری که تاثیرات بسیار خوبی در دوران کات و عضله سازی دارد، پروتئین وی است. پروتئین وی جزء معروف ترین مکمل های موجود در جهان است و یکی از مکمل هایی است که اکثر ورزشکاران معروف پرورش اندام از آن استفاده می کنند.

پروتئین وی به دلیل آن که از شیر درست می شود، بسیار مفید است و مورد علاقه اکثر بدنسازان است و همچنین اثربخشی بسیاری روی رشد عضله ها در دوران کات دارد. مزیت دیگر این مکمل سرعت بالای جذب آن است که در سریعترین زمان روی سلول های بدن تاثیر می گذارد. در دوران کات و عضله سازی بدن به پروتئینی نیاز دارد که به ساخت و ترمیم ماهیچه ها سرعت بخشد، مصرف پروتئین وی به بهترین شکل این نیاز بدن را برطرف می کند. ویژگی دیگری که باعث محبوبیت مکمل های دوره کات شده است این می باشد که پروتئین وی بیشترین اثر را در خشک کردن عضلات بدن دارد و همچنین نسبت به مکمل های دیگر از قیمت مناسب تر و اثر بیشتری برخوردار است.

  • مکمل گلوتامین

گلوتامین هم جزء مکمل هایی است که بسیاری از افراد در دوران کات از آن استفاده می کنند. این مکمل در اصل نوعی اسید آمینه است که تاثیر بسیار خوبی در عضله سازی و چربی سوزی دارد و به خوبی می‌ تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند. مصرف مکمل گلوتامین باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می شود و به خوبی می تواند سنتز بدن را تا حد زیادی افزایش دهد.

یکی از ویژگی های مفیدی که مکمل گلوتامین دارد، تاثیر بسیار زیاد آن بر روی بازسازی بعد از ورزش است که امر مهمی برای بدنسازان محسوب می شود. مصرف گلوتامین باعث می شود در روزهای بعد از تمرین عضلات بدن از بین نرود و به خوبی آن ها را بازیابی می کند.

  • مولتی ویتامین ها

یکی از مفیدترین مکمل هایی که می تواند در دوران کات استفاده کنید، مولتی ویتامین ها می باشند. مولتی ویتامین ها بیشتر برای کسانی مناسب هستند که هدف آن ها از بدنسازی کاهش وزن است و بدن آن ها مواد زائد زیادی تولید می‌ کند. مصرف این مکمل در دوران کات و عضله سازی باعث می شود فشار کمتری به سیستم گوارش وارد شود و همچنین مصرف مولتی ویتامین به خوبی بدن شما را ریکاوری می‌ کند. مزیت دیگری که این مکمل دارد، بالا بردن سیستم ایمنی بدن است که جزء بهترین ویژگی هایی است که هر ورزشکاری در دوران تمرین خود به آن نیاز دارد.

ویژگی دیگری که تاثیر زیادی در محبوبیت مولتی ویتامین ها دارد، این است که مصرفشان سوخت و ساز بدن را تا حد زیادی افزایش می دهد و شما با مصرف مولتی ویتامین باعث بهتر شدن عملکرد بدن خود می شوید.

  • مکمل ترموژنیک

مکمل ترموژنیک هم جزء مکمل های پر مصرف در دوران کات است. این مکمل ها در دسته مکمل های چربی سوز قرار دارد و کمک بسیار زیادی به سوزاندن چربی های بدن می کند. از مزایای مصرف این مکمل می‌ توان به افزایش متابولیسم بدن و بالا رفتن دمای بدن در حین تمرین اشاره کرد.

مکمل ترموژنیک بیشتر به افرادی که سبک غذای نرمال دارند و رژیم غذایی ساده ای دارند، توصیه می شود. همچنین مصرف این مکمل باعث می‌ شود کالری اضافه و بیش از نیازی که بدن جذب کرده است به سرعت سوخته شود و جذب بدن نشود که این امر ویژگی مفید و محبوبی برای بدنسازان دارد.

سخن آخر

در این مطلب شما را محبوب ترین و پرطرفدار ترین مکمل های دوره کات و عضله سازی بدنسازی آشنا کردیم و  حال شما باید تصمیم بگیرید که نسبت به نیاز بدن خود کدام مکمل را مصرف کنید. اما به طور کلی اگر قصد خرید مکمل های بدنسازی را دارید، فروشگاه پاورلند به عنوان یکی از بهترین مراکزی که در زمینه فروش اینترنتی مکمل های بدنسازی فعالیت می کند، می تواند به شما عزیزان کمک کند. در صورتی که هر گونه سوال در زمینه خریداری مکمل های بدنسازی برای دوره کات و عضله سازی را دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلتر بر اساس استان ها
فیلتر بر اساس استان ها
بیشتر
دسته بندی محصول
دسته بندی محصول
بیشتر
برند محصول
برند محصول
بیشتر
قیمت
قیمت - slider
0تومان6,100,000تومان